Dessa provocerande inlägg.

Är det inte lite ute att skriva debattinlägg vars syfte bara är att provocera? 
Vad finns det för nytt att skriva om islandshästar, lösdrift, nosgrimmor, skor och barfota?
Det är samma gamla argument som lyfts upp och oftast skrivet på ett sätt som bara ska provocera läsaren. Och gärna dunka sig själv i ryggen och tala om att mitt sätt är bättre än ditt.

Jag börjar tröttna på att läsa vissa bloggar. 
Marie
2015-01-25 @ 21:13:42
URL: http://marooie.blogg.se

Provokation rinner snabbt ut i sanden... Jag var själv så oerhört sugen på att provocera förr. Det "växte bort". Det gick inte att utveckla, det var inte jag.
Inspiration är en bättre väg att gå tror jag!

Svar: Javisst är inspiration bättre än provokation!
Ponnytroll




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0