Jaha

Alltid är det något. Tappi har problem med luftrören. Vid ansträngning så tjuter det ifrån luftrören. Pratade med veterinären när hon kollade tänderna. Hon stimulerade hosta, han hostade några gånger för mycket. 
Så nu blir det skritt och lättare travarbete tills snön försvinner.
Sedan får vi nog boka tid och åka till kliniken och göra en endoskopi och köra en utredning på hans problem. 
Så himla trist!
Jag ville ju komma igång ordentligt med honom nu.

Förövrigt bantar mina ordentligt nu. Dom har så dubbla nät nu så i förmiddags när jag fodrade tittade dom misstroget på mig och sa att dom kan käka halm istället för hösilage om det ska vara så krångligt .
Marie
2015-02-04 @ 22:06:39
URL: http://marooie.blogg.se

Aj fasiken! Rosslar han? Eller "knorrar"?

Svar: Han tjuter, nästan som en visselpippa..
Ponnytroll




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0