Boots

Avsky boots... Vi hann träna sisådär 30 minuter innan skiten flög av för tredje gången och dessutom gick sönder.
Jag verkligen avskyr dom där jäkla easyboots. Så nu blir det till att brodda mina equine fusion. Jag skiter i att det inte går att brodda dom, för jag ska minsann brodda dom ändå. Det får bli punkttryck i hoven, skitsamma. Motion ska dom ha och då krävs det just nu broddar.
Punkt.
 
 
ɑ n n i k ɑ
2015-02-10 @ 12:19:18
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Så söt :D

Marie
2015-02-10 @ 20:18:09
URL: http://marooie.blogg.se

Det verkar ju ONEKLIGEN som om era Easyboots inte passar! Så är det lite på Julia backhovar... I bak är vinkeln liten (alltså litet liggande), vilket gör att det blir ett glapp i framändan. Om du slänger i en tjock, hård platsula och sedan en mjuk fyllnadssula så borde EF gå att brodda utan risk för punkttryck! Nackdelen med brodd i en så mjuk sula är ju att de viker sig p.g.a. avsaknaden av stadga runtomkring.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0